תפריט

054-6787198

עמי פיקס - הרכב שלך בידיים טובות

מוסך נייד בבת ים – מטיפול בבעיות מכאניות ועד פריצה לרכב

מחפשים כתובת אמינה לתיקוני רכבים בבת ים? אם כן, הגעתם למקום הנכון! חברת עמי פיקס מפעילה שירותי מוסך נייד בבת ים והסביבה הזמינים עבורכם בכל שעה ובכל ימות השבוע, עם מענה מהיר ויעיל למגוון סוגי תקלות.

מגיעים לכל מקום במהירות

אנו יודעים כי תקלות ברכב מעמידות אתכם במצב לא נעים, בין אם התקלה מתרחשת בתחילת יום העבודה, בשעות הערב והלילה, או בכל זמן אחר. לכן, אנו עושים כל מאמץ על מנת שניידת השירות שלנו תגיע אליכם במהירות, עם ערכת דיאגנוסטיקה מתקדמת שיכולה לאתר את התקלה בתוך זמן קצר, ועם בעל מקצוע מיומן שיודע להתמודד עם קשת רחבה של בעיות.

הזמינו אותנו לכל צורך

שירותי מוסך נייד בבת ים מספקים מענה למגוון רחב של בעיות, צרכים ותקלות. כך לדוגמא, חברתנו מתמחה גם בשירותי פריצה לרכבים אשר בעליהם נתקעו מחוץ להם – בדרך כלל מפני שהמפתח אבד או נשאר נעול באוטו. לאנשי המקצוע שלנו יש את כל התעודות וההסמכות הנדרשות על מנת לעסוק בפריצת רכבים, והם יודעים כיצד לפרוץ לכל סוגי המכוניות. העבודה נעשית מתוך שאיפה לגרום נזקים מינימאליים ככל האפשר למערכת הנעילה ולדלת, אם בכלל. השירות ניתן על ידי נציגים מיומנים ואמינים של חברתנו ובמחירים נוחים והוגנים שאינם מנצלים את מצוקת הלקוח שתקוע מחוץ לרכבו.

יש לציין שאפשר להזמין אותנו גם במקרים של תקרים בגלגלי הרכב שאין הלקוח מסוגל או מעוניין לתקן. כמו כן, לעיתים קורה שאנשים ממלאים את סוג הדלק הלא נכון ברכבם, אם מפני שמיהרו, מחוסר תשומת לב או בגלל אי הכרת רכב בליסינג ממקום העבודה. במקרה זה אנו בהחלט יכולים לסייע על ידי שאיבת הדלק הלא נכון מהמיכל. מלבד זאת, ביכולתנו לתת מענה לשורה ארוכה של תקלות ובעיות נוספות, בין אם מדובר בתקלות של מערכת החשמל ומרכיביה השונים, בעיות מכאניות הקשורות למנוע, תיקון של דלתות, ניתוק קודנים וכיוצא בזאת.

למידע נוסף לחצו כאן

לפרטים נוספים ולהזמנת מוסך נייד בבת ים התקשרו אלינו כעת בטלפון 054-6787198.

WhatsApp chat