תפריט

054-6787198

עמי פיקס - הרכב שלך בידיים טובות

מצבר פריקה עמוקה

זהו מצבר המכיל נוזל, אשר נועד לניצול חוזר של אנרגיה שאוחסנה בו בעת פעילותו.  מצבר פריקה עמוקה הוא מצבר בעל יכולת טעינה מחודשת, ניתן פרקו ולהטעינו מחדש לפני כל נסיעה והם יכולים לעמוד לאורך זמן בתהליך של פריקה וטעינה מחודשת יחד עם זאת הם נוטים להישחק במידה ואינם מתחזים נכונה. מצברי פריקה עמוקה משמשים בעיקר ל:

  • רכבי שירות חשמליים, רכבי גולף
  • לסירות ויאכטות
  • לאנרגיה סולארית
  • לרכבים תפעוליים
  • למכונות לשטיפת רצפות, ועוד…  

הוראות אחזקה:

* של 1- בדיקת המבנה החיצוני של המצבר –

יש לבדוק בדיקה חיצונית האם ישנם סדקים סביב המצבר, האם החיבורים תקינים ונקיים מקורוזיה, בנוסף לבדוק האם ישנם נוזלים המצויים מסביב למצבר אשר יכולים להעיד על נזילה או תקלה כלשהי, בסופו של דבר בדיקה של הכבלים האם הם בלויים, פגומים או רופפים וכן לוודא שיש חיבור נכון עם הקטבים.

* שלב 2- בדיקת גובה מילוי במים- (במידה ואינך בטוח במעשיך פנה למומחה)

מילוי המים תלוי בכמות השימוש במצבר. על מנת למלא מים נכונה יש לפתוח את  הפקקים ולבדוק את כל תאי המצבר, גובה המים אמור להגיע לובה הפלטות ולא יותר מזה במידה ויש צורך במילוי מים יש למלא עד לגובה הפלטות ולא מעבר לזה בשלב זה, לפני שמוסיפים מים נוספים יש להטעין את המצבר במלואו ברגע שהטעינה הושלמה יש לפתוח את הפקקים שוב ולהביט לתא המילוי במידה ויש צורך מוסיפים מים עד לגובה של 3 מ"מ מתחת לקצה המילוי בשלב זה יש להחזר את הפקקים לחזק ולוודא שהכול במקומו.

אצל עמי פיקס

תוכלו למצוא את כל סוגי המצברים כל סוגי הרכבים ובניהם גם מצבר פריקה עמוקה. תקבלו מאיתנו שירות מקיף גם בבית הלקוח, עמי מומחה מצברים ועבודות שטח ובחברה תוכלו למצוא אנשי מקצוע מיומנים, מקצועיים ושירותיים על מנת להקל על הבחירה גם המחירים אצל עמי פיקס תחרותיים מאוד והוגנים. תוכלו למצוא מידע נרחב על פעילותנו בחברה באתר שלנו או לקבל ייעוץ חינם מאחד מנציגנו.

WhatsApp chat