תפריט

054-6787198

עמי פיקס - הרכב שלך בידיים טובות

מדוע כדאי לרכוש מצבר לרכב ברמת גן ממקור אמין

מדוע לרכב שלך מגיע מצבר חדש ואיכותי-עמי פיקס מנעולים וחילוצים 054-678-7198

מי שרגיל לנסוע במכונית פרטית, קשה לו להיפרד מהרכב שלו ולחזור לזמנים אחרים. אנשים שבמשך שנים נוהגים ברכב אינם מסוגלים לחזור לנסיעה בתחבורה ציבורית. ההנאה שבאחזקת רכב פרטי, כרוכה במחיר כלכלי שמשתנה מרכב לרכב. רבים מצליחים ליהנות מנהיגה על רכב שכמעט ואינו מתקלקל, אך ישנם תיקונים או החלפת חלקי חילוף שהם חובה בכל רכב, כולל החלפת מצבר ברמת גן, כשהוא מתקלקל או מתרוקן.

כיצד האיכות של המצבר מתבטאת בתפקוד הרכב

נהגים וותיקים יודעים לזהות מיד כאשר המצבר מראה סימנים של גסיסה. האורות אינם נדלקים כמו פעם, ומערכות חשמל אחרות אינן מתפקדות באופן מלא ותקין. סימנים שהמצבר בימיו האחרונים מתבטאים בכך שהרכב לא מתניע בהצתה, כשהאורות לא נדלקים, הצופר לא עובד, ושלא ניתן לשמוע מוסיקה ברדיו. כל אלה סימנים שהמצבר עומד לשבוק חיים, או כבר הספיק לשבוק. המצבר ברכב הוא מרכיב חיוני להפעלתו, והוא משמעותי ביותר לגבי התפקוד התקין של הרכב.

כיצד מצבר לרכב עומד בעומס חום 

מצבר לרכב הוא בעצם סוללה שיש בה מטען חשמלי אשר מסוגל לספק אנרגיה למערכות שונות ברכב. מצברים מהווים מקור אנרגיה לכל חלקי הרכב. החשמל המתקבל מהמצבר אחראי על פעולות רבות. כמויות החשמל המתקבלות מהמצבר משתנות לפי סוג המכונית. המצבר עלול להתחמם במהירות במידה ומופעל עליו לחץ וכוח רב. על מנת שהמצבר יעמוד בעומס החום המופעל עליו, הוא חייב שיהיו בתוכו מים מזוקקים. כאשר קונים מצבר ברמת גן חדש, חובה לשאול את הסוחר לגבי עמידות המצבר בעומסי חום שונים.

מה חשוב לדעת על עמידות המצבר בתנאי אקלים משתנים

באותה המידה שהמכוניות המגיעות לארץ, הן תוצרת חוץ, כך גם המצברים שאנחנו מתקינים בהן. לפני שאתם קונים מצבר חדש רצוי לבדוק את עמידות המצברים בתנאי האקלים הקשים בארץ. כעיקרון, המצברים המגיעים אלינו מחו"ל, עוברים מבדקים וטסטים לפני שמורשים לצאת לשווקים המקומיים ולחו"ל. כאשר אתם קונים מצבר חדש לרכב שלכם, חשוב לרכוש מצבר שידוע באמינות ובעמידות שלו בתנאי אקלים משתנים.

WhatsApp chat