תפריט

054-6787198

עמי פיקס - הרכב שלך בידיים טובות

מה עליכם לדעת כשאתם קונים מצבר ברמת השרון

כיצד מזהים תקלה במצבר

בגלל החשיבות והחיוניות שלו לתפקוד הרכב, כשהמצבר מראה סימני גסיסה, נהגים ממהרים לרכוש מצבר חדש. בד"כ בעלי רכבים זוכרים תמיד מתי מתקרב המועד להחלפת המצבר. הבלבול מתחיל כאשר המצבר עושה בעיות לפני הזמן. בין התקלות הנפוצות אשר שמופיעות עם היחלשות או תקלה במצבר אפשר לציין, תקלות בהצתת הרכב, במערכות החשמל השונות, בצופר ובמערכות השמע.

מה עושים כשהמצבר מתקלקל לפני הזמן 

אל תוותרו על המצבר שלכם אם הוא איכותי ועוד לא הגיע הזמן להחליף אותו. לפעמים נוצרת תקלה פשוטה במצבר שאפשר לתקן אותה בקלות. למשל, אם המצבר מגמגם באמצע הנסיעה, אפשר לבדוק אם יש בו סדקים, האם על החיבורים יש לכלוך או נוזלים, ואם קיימת קורוזיה או חלודה על המצבר. בדיקה שגרתית אך חשובה היא בדיקת כמות המים במצבר. חוסר מים במצבר, הינה תקלה נפוצה שרבים אינם בודקים אותה וממהרים להחליף את המצבר בגלל שהם לא הבחינו במחסור בזמן.

מתי כדאי להגיע למוסך לבדיקת המצבר

לפני שאתם מחליפים מצבר ברמת השרון למצבר חדש, כדאי לבדוק את תקינות המצבר הקיים אצל המוסכניק הקבוע שלכם. לפעמים המצבר יכול להחזיק מעמד עוד כמה חודשים, במיוחד אם הוא איכותי, ומה שצריך זה תיקון קטן, כמו הוספת מים, ניקוי חיבורים מחלודה או נוזלים או תקלה אחרת. לעיתים דפוס השימוש ברכב מכתיב את התפקוד של המצבר ואת אורך החיים שלו. נסיעות קצרות בתוך העיר, מונעות מהמצבר להתמלא כנדרש, או הפעלה סימולטאנית של מספר מערכות, אורות ומערכות הגברה, מרוקנים את המצבר במהירות.

מדוע חייבים להתאים את המצבר לרכב

באותה מידה שלא תקנו מקרר שתי דלתות למטבח קטנטן, או נעליים במידה 38 אם אתם נועלים מידה 43. התאמת גודל ועוצמת המצבר צריכה להיות מותאמת לסוג המכונית ולדפוס הנהיגה של נהגה. כאשר אתם קונים מצבר ברמת השרון, עליכם להתאים את סוג המצבר לרכב. כעיקרון, יצרן הרכב נותן הנחיות ברורות לגבי סוג המצבר המומלץ לרכב, ואם אתם לא מחזיקים בתעודת מכונאי רכב, מומלץ להקשיב להמלצות של יצרנית הרכב.

לפרטים נוספים חייגו לעמי בטלפון: 054-678-7198

WhatsApp chat