תפריט

054-6787198

עמי פיקס - הרכב שלך בידיים טובות

כיצד קונים מצבר בפתח תקווה אמין ואיכותי

מה קורה כשמצבר אינו תקין

תקלות ברכב שלא ניתן להתעלם מהן, קשורות למערכות החשמל, שקשורות למצבר הרכב. כשמצבר מראה סימנים של גסיסה הוא משגל קולות הדומים ל"תקתוקים". קולות אלה מבשרים לנהג המודאג, שהמצבר שלו עומד לשבוק חיים. בעיה נוספת המבשרת על תקלה במצבר, נוגעת לצופר הרכב. במקום קולות צפירה חזקים, יישמעו קולות צפירה חלשים שהנהג אינו רגיל אליהם. סימן נוסף, הם האורות בלוח השעונים שבמקום להיות ברורים, נראים מעומעמים. גם הרדיו ברכב מספיק לפעול בצורה סדירה כשיש תקלה במצבר. 

מה מומלץ לבדוק לפני שמחליפים את מצבר הרכב

ישנם הרבה רכיבים שבלעדיהם הרכב לא יזוז, חלקם קבועים, חלקם מתבלים. ביניהם, המצבר. ללא מצבר תקין, לא ניתן להתניע את הרכב. במקרים שהמצבר מת לגמרי, אפילו את הרדיו לא תוכלו לשמוע בזמן שגרר החילוץ יגיע עם מצבר חליפי. מומלץ לפני שאתם מתקינים מצבר בפתח תקווה, לבדוק אם לא ניתן לתקן או לדחות את מועד ההחלפה של המצבר. רק לאחר שתבדקו בעצמכם או אדם מוסמך יבדוק את מצב המצבר, כדאי להחליף את מצבר הקיים למצבר איכותי שאורך החיים שלו נע בין 3-4 שנים.

מדוע אי אפשר לדחות החלפת מצבר לרכב

ישראלים לא אוהבים שעובדים עליהם. כשהם קונים מוצר חדש, הם אוהבים להפיק ממנו את המקסימום. גם כשמדובר בהתקנה של מצבר בפתח תקווה, הנהג הישראלי רוצה לדעת שהמצבר החדש יאריך ימים לפרק הזמן המקסימאלי ושהתפקוד שלו יהיה מושלם. לקראת ימיו האחרונים, המצבר מתחיל לגמגם ושולח איתותים שהוא לקראת השבתה מוחלטת. נהגים וותיקים ואחראיים, שמודעים שהמצבר עומד לשבוק חיים, ממהרים לעשות את החלפת המצברים, לפני שהמצבר שובק לגמרי ומשאיר אותם תקועים במקום ובעיתוי גרוע.

אפשר למצוא היום מצברים עשויים בטכנולוגיות חדשות

מעבר לדגמים הנפוצים של מצברים המוכרים לציבור הרחב, ישנם היום סוגים חדשים של מצברים. את המצברים המוכרים, נהוג מעת לעת למלא במים מזוקקים. שני סוגים חדשים של מצברים שניתן לרכוש, הם: מצברי קלציום ומצברי עופרת הנחשבים למאוד אמינים. שני הסוגים עמידים לאורך שנים ואינם זקוקים למים.  

WhatsApp chat