תפריט

054-6787198

עמי פיקס - הרכב שלך בידיים טובות

כיצד קונים נכון מצבר בבת ים

כיצד נערכים לקראת החלפת מצבר לרכב

בקרוב המצבר עומד לשבוק חיים ואתם צריכים לרכוש מצבר בבת ים חדש. אם בידיכם רכב שכבר יצא לכם להחליף לפחות פעם אחת את המצבר, לא תהיה לכם בעיה לקנות מצבר מתאים. אך אם זאת הפעם הראשונה שאתם קונים לרכב שלכם מצבר חדש כדאי ולהציב מספר פרמטרים חשובים לרכישה המתייחסים לאחריות למצבר, למחיר, למתח המצבר, לאמינות המשווק ולשרות הניתן ע"י היצרן או המשווק.

מה אחריות למצבר צריכה לכלול

אולי לא כולם מודעים לכך, אך מחיר המצבר מושפע מתקופת האחריות עליו. אם אתם עומדים לרכוש מצבר בבת ים, תגלו שתקופת האחריות משפיעה על עלות המצבר. אחריות מיצרן, מעניקה לרוכש המצבר את השקט הנדרש במידה של תקלה במצבר. מומלץ לרכוש מצבר עם תקופת אחריות ארוכה. רק יצרן שבטוח באיכות של המוצר שהוא משווק, מוכן לתת אחריות ארוכה למוצר שלו. כדאי לשלם יותר על מצבר שמראש אתם יודעים שהוא שווה ואיכותי יותר ממצברים אחרים.

אילו גורמים משפיעים על מחיר המצבר לרכב?

מספר גורמים משפיעים על מחירו של המצבר. הראשון, הוא תקופת האחריות שהיצרן נותן על המצבר. הגורם השני, הוא איכות המצבר והשלישי, היצרן המותג המשווקים את המצבר. השוק מוצף במצברים בדגמים ובמחירים שונים. אפשר למצוא מצברים במתכונת המוכרת, שעובדים עם מים מזוקקים, או לרכוש מצברים עשויים בטכנולוגיות חדשות, מצברי עופרת ומצברי קלציום, שגם הם נחשבים למצברים אמינים מאד. המצברים החדשים אינם נופלים באיכות שלהם מהמצברים המוכרים, הם אינם זקוקים למים ועמידים לתקופות ארוכות.

מהי החשיבות של אמינות המשווק כשקונים מצבר חדש

ישנם מספר מקומות שמהם ניתן לרכוש מצברים חדשים. בין אם רכשתם מצבר ממוסך , מחנות "עשה זאת בעצמך", מחנות אביזרי רכב, מחנות חלפים או מחשמלאי שאתם סומכים על האמינות והיושר שלו, חשוב שהמצבר שאתם קונים יהיה מתאים לרכב שלכם. כמו המצבר שאתם קונים לרכב שלכם צריך להיות מותאם בצורה מושלמת, על מנת שתפיקו ממנו את המקסימום. הדבר הראשון שאתם עושים כשאתם מחפשים מצבר חדש הוא למצוא את המצבר המתאים למכונית שלכם.

WhatsApp chat