תפריט

054-6787198

עמי פיקס - הרכב שלך בידיים טובות

מצברים בת"א יצאת צדיק

מצבר לרכב בתל אביב – שירות עד לבית הלקוח

כל נהג מכיר את הבעיה כאשר לפתע המצבר של הרכב מפסיק לתפקד ועליו להחליפו במהירות על מנת להיות מסוגל להניע את הרכב ולנוע ממקום למקום. אמנם, במקרים רבים ניתן לזהות את ההיחלשות של המצבר אך יש מקרים בהם שכחנו את אורות הרכב דלוקים כל הלילה או שיש תקלה הפורקת את המצבר במהירות ואיננו יכולים להניע את הרכב.

במקרים אלה ניתן להזמין מצבר בתל אביב מחברה מקצועית ומנוסה השולחת שליח עם המצבר ודואגת להחליף את המצבר הישן במהירות וביעילות על מנת שתוכלו להמשיך בשגרת חייכם.

מצבר לכל סוגי הרכבים

שירות החלפת מצבר בתל אביב מאפשר ללקוח להזמין מצבר חדש עם אחריות של 12 חודשים או 24 חודשים וליהנות משירות עד לבית או משירות המגיע לרכב התקוע במרכז.

מצבר תקין חשוב ונדרש לפעולת הרכב וללא מצבר לא ניתן להניע את הרכב אלא אם כן נעזרים בכבלים או באמצעי התנעה אחרים. כאשר יש בעיות התנעה מומלץ לבדוק את המצבר ולאבחן האם הוא תקין או תקול וכאשר מבחינים בתופעות כמו צפצוף מהרדיו, אורות עמומים בלוח המחוונים, צופר המשמיע קול מוזר ועוד יש חשש כי המצבר אינו תקין וחשוב לפנות לחשמלאי רכב על מנת לבדוק את המצבר ולא לחכות לרגע האחרון, בדיוק כאשר ממהרים לעבודה או ממהרים לאסוף את הילדים מבית הספר.

באמצעות שירות מצבר עד לבית הלקוח ניתן להזמין את כל סוגי המצברים לכל סוגי הרכב. כל שעליכם לעשות הוא להתקשר לחברה, להסביר מה הבעיה, להגדיר מהו סוג הרכב ושנת הייצור ובתוך זמן קצר מגיע נציג מטעם החברה עם המצבר החדש ויחליף את המצבר הישן במהירות ובמקצועיות.

להקפיד על איכות

ניתן להחליף מצבר בתל אביב במוסכים המתמחים בכך ויש אפשרות לרכוש מצברים בחנויות מתמחות לחלפי רכב. כאשר מעוניינים או חייבים להחליף מצבר חשוב לפנות לחשמלאי רכב מקצועי ואמין על מנת לקבל שירות איכותי והתקנת מצבר טוב ואמין.

למצבר יש חשיבות מכרעת בתפקוד תקין של הרכב ולכן יש להקפיד על איכות המצבר ולפנות רק לחשמלאי רכב מקצועי ואמין. 

WhatsApp chat