תפריט

054-6787198

עמי פיקס - הרכב שלך בידיים טובות

מוסך נייד בפתח תקווה – טיפול בקשת רחבה של תקלות

חברת עמי פיקס מספקת שירותי מוסך נייד בפתח תקווה 24 שעות ביממה בכל חלקי העיר. השירות ניתן באמצעות ניידת שירות מאובזרת הכוללת מערכת דיאגנוסטיקה מתקדמת ואת כל הכלים והחלפים הדרושים לביצוע תיקונים.

אין יותר נוח מזה!

נכון, כאשר הרכב מגמגם, מרעיש או חלילה נתקע – מדובר באי נעימות שהייתם מעדיפים לוותר עליה. יחד עם זאת, באמצעות מוסך נייד בפתח תקווה החיים הופכים להרבה יותר קלים ונוחים. כך לדוגמא, אם הרכב נתקע ליד המשרד באמצע יום עבודה, אין צורך להתעסק מול חברת הביטוח, גרר ומוסך, אלא רק להתקשר אלינו ואנחנו כבר נגיע למקום החניה ונטפל עבורכם בתקלה – מבלי שתפסידו אפילו פגישה אחת. זוהי בדיוק המשמעות של מוסך נייד – אנשי מקצוע שמגיעים ממש עד אליכם ומטפלים בבעיה, וכל זאת במחירים הוגנים ונוחים.

מטפלים במגוון תקלות של רכבים

לאורך שנות עבודתנו זכינו לשורה ארוכה של המלצות מלקוחות מרוצים, ביניהם אנשים פרטיים וגופים עסקיים רבים. זאת בזכות שירות אדיב, מהיר ויעיל, מיומנות מקצועית גבוהה ויכולת לטפל בשורה ארוכה של תקלות מבלי לגרור את הרכב למוסך. כך לדוגמא, אנו מבצעים שאיבת דלק במקרה שמישהו מילא את סוג הדלק הלא נכון ברכב, החלפת מצבר ישן ששבק חיים לחלוטין או מראה סימני תשישות, תיקון בעיות מכאניות בדלתות ומנעולי הרכב, החלפת מתנע או אלטרנטור, תקלות חשמל כמו נורות שרופות ופנסים שאינם עובדים, תיקון תקרים והחלפת גלגלים, ניתוק של קודן תקול שאינו מאפשר הנעה, טיפול בבעיות מכאניות, ועוד.

שירות מסור ומקצועי

אנו יודעים כי רכב תקוע או תקול יוצר מצוקה אצל הלקוח שלנו, שכן שגרת יומו נפגעת והוא זקוק למענה מיטבי. חברתנו לעולם לא מנצלת את המצוקה הזו על מנת לגבות מחירים גבוהים ויקרים, וזוהי אחת הסיבות לכך שהפכנו לכתובת הראשונה בפתח תקווה עבור אנשים הזקוקים לסיוע עם רכבם. לכך מצטרפים כמובן הניסיון המקצועי העשיר, הציוד והכלים שברשותנו, והנציגים שפועלים באדיבות רבה ובשקיפות מלאה מול הלקוח.

לקריאת המלצות לחצו כאן

לפרטים נוספים ולהזמנת מוסך נייד בפתח תקווה התקשרו אלינו כעת בטלפון 054-6787198.

WhatsApp chat