תפריט

054-6787198

עמי פיקס - הרכב שלך בידיים טובות

מוסך נייד ברמת השרון לתיקון בעיות חשמליות ברכב

המקצוענים של חברת עמי פיקס מתמחים כבר יותר מחמש עשרה שנה בתיקון כל סוגי התקלות בכלי הרכב, לרבות תקלות מכאניות, חשמליות ואחרות. אנו מגיעים עד למקום בו נמצא הרכב שלכם ובאמצעות מכשור דיאגנוסטי מתקדם מאבחנים את התקלה ומספקים את הטיפול הנדרש. לכן שירותי מוסך נייד ברמת השרון מהווים פתרון נוח, מהיר ויעיל עבור לקוחות פרטיים ועסקיים כאחד.

סוגים שונים של תקלות חשמליות שאנו מתקנים

תקלות חשמליות ברכבים נמנות על הבעיות הנפוצות שבהן אנו מטפלים. התקלה עשויה לנבוע מרכיבים שונים כגון קצר בחיווט החשמל, פיוז שרוף, בעיה באלטרנטור, בסטרטר, מצבר גמור, נורה שרופה וכן הלאה. חשוב לדעת כי חלק נכבד מהתקלות החשמליות ניתנות לפתרון מהיר ופשוט יחסית, אך כמובן שיש צורך בידע מקצועי הולם לשם כך, וכן בציוד ובחלפים הדרושים.

דוגמא אחת מיני רבות אחרות היא בעיה במצבר שהולך ונגמר. באופן כללי, המצבר אמור לשמש אתכם למשך 3 עד 4 שנים – זהו אורך חייו. לאחר מכן מתחילות להופיע תופעות "מוזרות" כמו קולות תקתוק, היחלשות צופר הרכב, הזדקקות לכבלים להתנעה מעת לעת, אורות חלשים בלוח המכוונים, וכדומה. חשוב לזכור שאי החלפת המצבר לא תביא בדרך פלא להתמלאות הפוטנציאל שלו מחדש, ובהחלט יש צורך להחליפו במצבר איכותי ואמין עם אחריות – כפי שאנו מספקים. יחד עם זאת, לפני שרצים להחליף את המצבר בעלות של כמה מאות שקלים, ייתכן מאוד שאיש המקצוע שלנו יגלה בבדיקה מהירה שהמצבר דווקא תקין ושמדובר בתקלה אחרת במערכת החשמל, כגון בעיית טעינה או קצר.

עוד בעיה נפוצה מתגלה לעיתים קרובות בקודן, מערכת ההגנה החשמלית על הרכבים שלנו שמונעת גניבות, אשר את הקוד שלה רק אנחנו יודעים. לעיתים הקודן מפסיק להגיב ללחיצות שלנו עם קולות צפצוף ואילו הרכב "נעול" חשמלית ואינו מניע. גם בעיה זו פשוטה לפתרון על ידי אנשי המקצוע שלנו, שיכולים לנטל את הקודן או להחליפו בחדש.

למידע נוסף לחצו כאן

אלו היו שתי דוגמאות מיני רבות אחרות לתקלות חשמליות המטופלות על ידי מוסך נייד בהוד השרון. לפרטים נוספים ולהזמנת השירות התקשרו לטלפון 054-6787198.

WhatsApp chat