תפריט

054-6787198

עמי פיקס - הרכב שלך בידיים טובות

מצברים בתל אביב

תושבי תל אביב והסביבהשכחתם בלילה את האורות דולקים ברכבכןרוב הסיכויים ה שהלך לכם המצברעכשיו צריך למצוא במהירות מצבר ולא רק מצבראלא גם מישהו שיחליף לכם אותו בזמןכדי שלא תאחרו לעבודה.

 

תכירושירותי הדרך של עמי פיקסיספקו לכם מצבר בזמן אמתיחליפו לכם אותו וסעו לשלוםלא נתקעתם עם הרכב אבל אתם מזהים היחלשות של המצבראתם יכולים לקבל שירותי מצברים תל אביבשזה אומר להזמין מצבר חדש עד הבית וליהנות מאחריות של שנה או שנתייםלבחירתכם.

 

אמרתם שירותי דרךאמרתם עמי פיקס

החברה שלנו מתאפיינת במתן שירותים הוגנים ומקצועיים לכל מי שזקוק לשירות כזה בזמן אמתרכב תקועמצבר שהתרוקן ועוד הרבה בעיות שצצות להן ככה פתאום לא הכנה מוקדמת– לכל אלו אנחנו שםעם מענה מהיאנושיובעיקר תוך התחשבות מלאה בלקוחמבלי לנצל את עובדת היותו בלחץ מאחר ונתקע ללא מצבראו מסיבות אחרות.

 

המענה שלנו ניתן לאורך כל היממהעשרים וארבע שעות ברצף ואנו זמינים לתת שירות ותמיכה מקצועית לכל צורך.

 

כשעולה הצורך במצבר חלופיאנחנו מספקים מצברים חדשיםלכל סוגי הרכבואף דואגים להתקין אותםבהמלצה לחיים ולטיפול נכון ברכב שלכםכדאי לבצע בדיקת רכב בזמנים המצוינים ביומן הרכב,כדי להמנע ממצבי לא נעימיםאת הבדיקה רצוי לבצע במוסכי רכב מורשיםאמינים ושמתמחים בסוג הרכב שלכם.

 

יחד עם הנאמרלעתים אין שליטה על התקלהלמשל רכב שננעל מבפנים או כאמורמצבר שתרוקן בגלל רגע של היסח הדעתבו הושארו אורות דולקים וכדומהוכאן אנחנו נכנסים לתמונהעם כל הנסיון המקצועי שלנוהוותק הרב והרצון האמיתי לספק שירותי דרך על הצד הטוב ביותר.

 

במקרים דחופים וכשעולה הצורך בהזמנת מצבר תל אביבאנחנו מספקים את המענה המהירהמקצועי והאנושי ביותר שישואל תהססו לבדוק את נכונות דברינו.

 

זה הזמן שלכם ליצור עימנו קשרובכלל שמרו את פרטינו בזכרון בנייד ולא תצטערועמי פיקס 054-6787198

WhatsApp chat