תפריט

054-6787198

עמי פיקס - הרכב שלך בידיים טובות

ניטרול קודן לרכב

הקודן ברכב תקול ואינו עובדלמי שאני מכיר קודן הוא לוח קטן הכולל מקשיםלרב מוטבעים עליהם מספרים והם משמשים על מנת לבטל את מנגנון האבטחה של הרכב המונע ממנו להיות מונע על ידי אדם לאמורשה (במקרה של גניבה). תקלות שונות יכולות למנוע מקודן זה לעבוד כראוי ולכן הרכב אינו יכול לנועמה עושיםאתם זקוקים לשירות ניטרול קודן לרכב.

מי שמתנסה בסיטואציה הזו יכול להיות מתוסכל ביותרהאימובילייזר מסרב לעבוד והרכב החדש שלכםשעד כה עבד כשורה תקוע במקום אחד מבלי שתוכלו להזיזוהזמנת מנעולן או חשמלאי רכב בעל ניסיון בניטרול קוד זה יכולה לעזור לכם לחזור לנהוג בתוך דקות מספראז איך עושים זאת.

איך מנטרלים את הקודן?

הגישה לנטרול הקודן אינה כה פשוטהלו הייתה קלה מאד כל גנב היה יכול לפרוץ את הרכב שלכם ולהתחיל לנסועלכןאתם זקוקים לבעל מקצוע מנוסה על מנת שיוכל להשבית את הקודן לזמן קצרלמצוא את התקלה ולעתים גם להחזיר את הקודן לפעולה לאחר שהתנעתם את הרכב

בחלק מהמקרים מדובר בבעיה חשמליתבאחרים בקודן שאינו תקין או בלחצן אחד שמסרב לבצע את תפקידואך לפעמים האתגר מולו יש לעמוד גדול יותר.

ניטרול קודן לרכב

כאשר האתגר גדול יותר

בעוד אנו יכולים לתקן את התקלהעל מנת למנוע מגנב פוטנציאלי לנתק את הקודן בעצמו לעתים המנגנון השולט בו ממוקם בתוך מעין כספתבמקרה זה יש להגיע לכספת הפנימית ולהשבית את הקודןמומחינו מנוסים הן במכונאות רכב והן במנעולנות ויכולים לבצע ניטרול קודן למרות הכספת המגבילה את התנועה.

כאשר אתם נתקעים במצב זהאינכם יכולים להגיע למוסך הקרובאין סיבה לגרור את הרכב למוסך רק בגלל הקודן – וכדאי להזמין אליכם מוסך ניידבעמי Fix אנו משתמשים ברכב שהוסב למעין מוסך המסוגל לנוע בדרכים באזור המרכז מהשרון ועד השפלהונציגנו נוסעים במשך 24 שעות ביממה על מנת לסייע ללקוחות במצוקה בכל אזור השירות.

להזמנת שירותי ניטרול קודן אל תהססו להתקשר אלינו למספר טלפון: 054-6787198 ונציגנו ישביתו את האימובילייזר ויחזירו אתכם לדרכים.

WhatsApp chat