תפריט

054-6787198

עמי פיקס - הרכב שלך בידיים טובות

כל מה שרציתם לדעת על ניידת שירות לרכב

בכל הנוגע לתקלות ברכבעושה רושם שחוק מרפי עובד שעות נוספותהתקלה תמיד תתרחש בזמן הלא נכוןבמקום הלא נכון וביום הלא נכוןלמרבה המזל ואם לא ידעתםחברת עמי פיקס מעמידה לרשותכם ניידת שירות לרכבבכל יוםבכל שעה ובכל מקום.

טיפול נמרץ לרכב שלכם

אין דבר מתסכל יותר לחזור הביתה בשעת לילה מאוחרת ולגלות שהאוטו לא מניעאו לגלות תוך כדי נהיגהבאמצע שום מקוםשמערכת החשמל מאותת לכם שקיימת בעיה שמחייבת אתכם פשוט לעצור באמצע הדרךגם מהאספקט הבטיחותי כמובן.

למרות עוגמת הנפשהלחץ והחששותטוב לדעת שיש מי שחושב עליכם ונכון לכל קריאה שלכםומגיע לכל מקום ובכל שעה עם ניידת שירות לרכב שלכם.

חברת עמי פיקס מספקת שירותי תיקון ועזרה ראשונה לרכבבין אם הלך המצבראירע תקר בגלגלהרכב ננעל כשאתם מחוצה לויש בעיה בסטרטרבאימובילייזראלטרנטור וכל דבר אחראנחנו מתחייבים לקבל את שיחתכםולהגיע אליכם בתוך חצי שעה מרגע הקריאה.

נשמע חלוםזו האמתחברת עמי פיקס חרטה על דגלה לספק את המענה המהיר ביותרהמקצועי ביותר והמתחשב ביותר בתחום ההרכבצוות ניידת השירות לרכב שלנו מורכב מאנשי מקצוע מיומנים,בעלי נסיון רב והסמכה בחשמלאות רכבמכונאות רכב וכדומהוכמו כן אדיביםשירותיים והוגנים במחיר.

הרכב שלכם בידיים טובות

אז אם נתקעתם בגלל כל תקלה ברכבמכניתחשמלית או אחרתלא לחשוש ולא להילחץ אלא פשוט ליצור עמנו קשרלתאר את הבעיהלמסור מיקום ואנחנו כבר בדרך אליךבתוך כחצי שעה כבר נהיה במקוםעם הניידת שלנו נספק את כל השירותים הנדרשיםכולל גרירה במידת הצורךכשביכולתנו לספק מענה לכל דרישהמבוסס על הנסיון שלנו והאבזור החדיש והמתקדם שלנו בתחום תיקוני הרכב.

זה הזמן שלכם להיעזר בנואנחנו כאן בשבילכם ועבורכםהתקשרו לצוות נידת שירות לרכב שלנועשרים וארבע שעות ביממהשבעה ימים בשבועואנחנו נגיע אליכם ונפתור לכם את הבעיה.054-6787198

WhatsApp chat