תפריט

054-6787198

עמי פיקס - הרכב שלך בידיים טובות

שירות החלפת מצבר עד הבית

אתם מתעוררים בבוקרנכנסים לאוטו ומנסים להתניע את הרכבכשלרגע נדמה לכם שאתם הולכים להגיע בזמן לעבודה היוםהרכב לא מניעאתם מעורפלים ומנסים להבין מה בדיוק הסיבה

מתניעים שוב ובפעם השנייה אין סימן שמעיד על חיי הרכבבמצב כזה אתם משערים שהאנרגיה של הרכב שלכם הלכההשלב הבא הוא לנסות להתניע אותו עם כבליםאתם מזמינים גרר והוא מגיע אחרי כמה שעותמסתכל על הרכב ומאבחןהרכב צריך מצבר חדש.

חיי הפעימות של הלב של האוטו מוגבלים בדיוק כמו אורך החיים של הרבה מוצרים חשמליים אחריםאי אפשר למנוע את זהאי אפשר לצפות לזה – זה פשוט קורהאחרי שהבנתם שהאוטו הולך להישאר בבית עד שתלכו למוסך ותבזבזו יום עבודה שבסופותרצו רק שקטלמה אתם צריכים לעבור את כל הבלגן הזה?

שירות החלפת מצבר עד הבית – למי זה מתאים

שירות החלפת מצבר עד הבית הוא השירות הנוח והאידיאלי ביותר עבורכםברגע שהכרתם אותויהיה לכם איכות חיים אחרת.החלפת מצבר לרכב עד הבית חוסך לכם את כל זמני ההמתנה המייגעים – לגררבמוסך עד שהם מבחינים בבעיה הרלוונטית ועוד

חשמלאי הרכב שלנו במקצוע כבר שנים רבותהם מבינים אילו מצברים הרכב שלכם צריך ומתאימים לכם את האחד והמיוחד תוך התקנה מהירה שתחזיר אתכם לשגרה במהירות.

השירות מאפשר לכם להפסיק לדאוג מתי יקבלו אתכם במוסך ואיך תסתיים הבדיקההמומחים שלנו יגיעו עד אליכםעם הכלים המתאימיםיבצעו את ההחלפה במהירותיתנו לכם כלים איך לתחזק את הסוללה של הרכב בצורה הנכונהיבטיחו לכם אחריות והכי חשובשאתם תהיו מרוצים.

שימו לבהתייעצות עם חשמלאי רכב מוסמך תעזור לכם לאבחן את הבעיה במקצועיותכלומריכול להיות שהרכב לא מניע בגלל בעיות נוספות כשאחת מהן היא הבטרייה של האוטוהתייעצות עם חשמלאי רכב מוסמךתחסוך לכם את כל הבלגן מאשרשתבצעו החלפת מוצרים באוטו ותוציאו כספים סתם.

שירות החלפת מצבר עד הבית

החלפת מצבר עד הבית מחיר הוגן שיחסוך לכם הרבה זמן וכסףאתם לא מדמייניםזה באמת קורהאנשי מקצוע יגיעו ישירות לביתכםעם כלים איכותיים ואחריות

זכרורכב בלי סוללה טעונה לא יכול לנסוע ובשביל שתוכלו להתנייד ולחזור לשגרה מבלי להזמין גררלעבור במוסךלחכות שעות ולשלם אלפי שקליםחשמלאי מגיע עד אליכםמבצע עבורכם את העבודה בנוכחותכם ונותן לכם מענה לכל השאלות.

נתקעתם עם האוטואל דאגהחברת "עמי פיקסמגיעים עם ניידת מאובזרת למקום בו אתם נמצאים ומתקנים לכם הכל ובמקוםלפרטים נוספים054-6787198

WhatsApp chat